Blog
Ανακοίνωση για Covid-19
Στο πλαίσιο μέτρων προστασίας από τον COVID-19, ακολουθώντας την απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης να αναστείλει τη δραστηριότητα των τουριστικών καταλυμάτων, σας ενημερώνουμε πως ο Όμιλος H&P Hotels & Restaurants διακόπτει για πρώτη φορά, στα 44 χρόνια παρουσίας στον κλάδο, τη λειτουργία στα δύο ξενοδοχεία του Herodion & Philippos καθώς επίσης και στα Point a Roof Garden Bar & Restaurant & Gargaretta Greek Bistrot.
Οι σκέψεις μας και η καρδιά μας βρίσκονται στους ανθρώπους που έχουν πληγεί από αυτό το απρόσμενο γεγονός, ενώ η αμέριστη εκτίμησή μας περιβάλλει τους εργαζόμενους στον τομέα της υγείας και στις τοπικές κοινότητες που αγωνίζονται ενάντια στον ιό.
Θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι παρακολουθούμε επισταμένως τις εξελίξεις αναφορικά με τον COVID-19 και θα είμαστε ξανά σε θέση να σας φιλοξενήσουμε μόλις δοθούν σχετικές οδηγίες από τους αρμόδιους φορείς. Για τις τελευταίες πληροφορίες και περισσότερες λεπτομέρειες, μπορείτε να ενημερωθείτε στην ιστοσελίδα του ΕΟΔΥ.
Υπό αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες, γνωρίζουμε ότι η πραγματοποίηση ταξιδιού δεν είναι η πρώτη σας σκέψη, ωστόσο θέλουμε να γνωρίζετε ότι η ασφάλεια των καλεσμένων και των συνεργατών μας είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. Θέλουμε, επίσης, να σας ευχαριστήσουμε εκ των προτέρων για την εμπιστοσύνη σας στα ξενοδοχεία H&P Hotels & Restaurants και την ελληνική φιλοξενία καθώς σχεδιάζετε τα μελλοντικά σας ταξίδια.
Ακολουθεί μια ενημέρωση για το πώς αντιμετωπίζουμε την κατάσταση, διατηρώντας την ασφάλειά σας στην κορυφή των προτεραιοτήτων μας.
Πολιτική ακύρωσης και ευελιξία κρατήσεων:
Έχοντας πάντα στο μυαλό μας την διευκόλυνση των πελατών μας έχουμε εφαρμόσει τις παρακάτω πολιτικές.
Υπάρχουσες Κρατήσεις
Έχουμε τροποποιήσει τη ΒΑΣΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ με δυνατότητα ΔΩΡΕΑΝ ακύρωσης έως και 24 ώρες πριν από την άφιξή σας έως τον Οκτώβριο του 2021.
Για τις κρατήσεις με το πρόγραμμα ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΗΣ – ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΩΝ μη επιστρεπτέων έως και 30 Σεπτεμβρίου 2020 και σύμφωνα με νομοθεσία του ελληνικού κράτους, αντί για την άμεση επιστροφή χρημάτων, θα λάβετε ειδικό κουπόνι πίστωσης με διάρκεια 18 μηνών.
Σημείωση:
Σε περίπτωση που χρειάζεσθε επιπλέον πληροφορίες Ή εάν επιθυμείτε να επαναπρογραμματίσετε το ταξίδι σας, επικοινωνήστε με το Τμήμα Κρατήσεων για βοήθεια στις ακόλουθες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: reservations@heordion.gr ή groups@herodion.gr
Ταξιδιωτικοί πράκτορες, ταξιδιωτικοί πράκτορες, ταξιδιωτικοί πράκτορες:
Για κρατήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί μέσω Tαξιδιωτικού Πρακτορείου ή σε Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Κρατήσεων (π.χ. Booking.com, Expedia) χρειάζεται να επικοινωνήσετε μαζί τους απευθείας. Οι εταιρείες έχουν ενημερωθεί από εμάς σχετικά με την πολιτική ακύρωσης και θα πρέπει να ανατρέξετε στους όρους και τις προϋποθέσεις τους.
Κρατήσεις Γκρουπ, Συναντήσεων & Εκδηλώσεων:
Σε άμεση συνεργασία με τους πελάτες διαχειριζόμαστε τις αλλαγές που απαιτούνται για τις κρατήσεις γκρουπ, συναντήσεων και εκδηλώσεων, ανά περίπτωση. Τα ξενοδοχεία μας υποστηρίζουν ενεργά ομάδες και διοργανωτές Συναντήσεων και Συνεδρίων για την αντιμετώπιση των αναγκών, συμπεριλαμβανομένων ημερομηνιών μετακίνησης σε άλλη χρονική στιγμή, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις της κάθε κράτησης μεμονωμένα.
Υγιεινή και Ασφάλεια:
Εργαζόμενοι & συνεργάτες
Οι υπάλληλοι του ξενοδοχείου είναι απαραίτητοι για ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα καθαρισμού. Σε αυτή την κατεύθυνση, από την πρώτη στιγμή της είδησης του COVID-19 επεκτείναμε τα υποστηρικτικά μέτρα:
•Υγιεινή χεριών. Η σωστή και συχνή πλύση των χεριών είναι ζωτικής σημασίας για την καταπολέμηση της εξάπλωσης των ιών. Στις καθημερινές μας συναντήσεις, οι ομάδες μας υπενθυμίζουν ότι η καθαριότητα ξεκινά με αυτή την απλή πράξη. Είναι σημαντικό για την υγεία τους και για τους καλεσμένους μας.
•Συνεχής εκπαίδευση. Εκτός από την κατάρτιση σε πρωτόκολλα καθαρισμού και υγιεινής, οι συνεργάτες του ξενοδοχείου ολοκλήρωσαν επίσης την ενισχυμένη εκπαίδευση ευαισθητοποίησης COVID-19.
•Άμεση πληροφόρηση και ενημέρωση. Οι Διοικητική Ομάδα της οικογένειας των H&P Hotels & Restaurants βρίσκεται σε επαγρύπνηση 24 ώρες το 24ωρο για να υποστηρίξει τα Ξενοδοχεία και τα Εστιατόρια, καθώς επίσης και να συντονίσουν τις Τοπικές αλλά και τις Περιφερειακές αρχές.
Προϊόντα καθαρισμού και πρωτόκολλα καθαρισμού και απολύμανσης.
Συνεργαζόμαστε πάντα με τους συνεργάτες και τους προμηθευτές μας (πχ. Diversey, Nilfisk) για να βεβαιωθούμε ότι τα Ξενοδοχεία μας μπορούν να χρησιμοποιήσουν προϊόντα που εξολοθρεύουν τον ιό καθώς και τον προστατευτικό εξοπλισμό που χρειάζονται για τη λειτουργία τους. Τα Ξενοδοχεία μας χρησιμοποιούν προϊόντα καθαρισμού και πρωτόκολλα που είναι αποτελεσματικά κατά των ιών, όπως:
•Κοινόχρηστοι χώροι. Η αύξηση της συχνότητας καθαρισμού και απολύμανσης σε δημόσιους χώρους, με έμφαση στην υποδοχή, τους ανελκυστήρες (εσωτερικά και εξωτερικά συμπεριλαμβανομένων και των κουμπιών), λαβές θυρών, κοινόχρηστα μπάνια και κλειδιά δωματίων ήταν επιτακτική.
•Δωμάτια Επισκεπτών. Τα Ξενοδοχεία μας χρησιμοποιούν πρωτόκολλα καθαρισμού και απολύμανσης μετά την αναχώρηση των επισκεπτών και πριν φτάσει ο επόμενος επισκέπτης στο δωμάτιο, με ιδιαίτερη προσοχή στα αντικείμενα υψηλής ευαισθησίας.
•Λοιπά Υποστηρικτικά Τμήματα. Στους χώρους όπου εργάζονται τα Υποστηρικτικά Τμήματα, έχουμε αυξήσει τη συχνότητα του καθαρισμού εστιάζοντας σε περιοχές αυξημένης κίνησης, όπως είσοδοι - έξοδοι, αποδυτήρια, δωμάτια πλυντηρίων και στα γραφεία προσωπικού.
•Τρόφιμα & Ποτά. Υψηλά πρότυπα ασφαλείας τροφίμων και υγιεινής σύμφωνα με τις διαδικασίες HACCP.
Όταν η στιγμή θα είναι η κατάλληλη, εμείς θα είμαστε εδώ για να κάνουμε το όνειρο πραγματικότητα.